طراحی صفحات وب

دوره ضمن خدمت طراحی صفحات وب با کد استاندارد 92003002 توسط موسسه ابر آروند برگزار می گردد جهت شرکت به سایت آروند مراجعه نمایید

  • ویژه فرهنگیان محترم سراسر کشور، دانشجویان دانشگاه فرهنگیان و معلمین و کارکنان مدارس غیر دولتی
  • 32 ساعت
  • نمره قبولی 12
  • پایان دوره : 1401/03/31
  • کد دوره: 92003002
course image

32000 تومان

0 تومان

جزئیات دوره

  • کد استاندارد92003002
  • نوع دوره
  • وضعیت ثبت نامخاتمه دوره
  • تاریخ شروع1401/03/01
  • تاریخ پایان1401/03/31
  • نمره قبولی12

تگ ها

  • #_
200 ساعت ضمن خدمت
بسته الزامی استخدامی
توضیحات دوره
دوره به صورت مستقیم در ltms توسط موسسه ثبت خواهد شد
 لطفا قبل ثبت نام در دوره ، کد دوره را در منوی کنترل شرایط فراگیر در دوره خاص در سایت ال تی ام اس وارد نموده و از شرایط ثبت نمره برای شما اطمینان حاصل فرمایید . ضمنا با عنایت به بخشنامه وزارت آموزش و پرورش حداکثر تعداد سالیانه دوره های برون سازمانی 200 ساعت می باشد .

 کد استاندارد 92003002


طراحی صفحات وب

با پیشرفت حوزه فناوری اطلاعات و تکنولوژی و شروع کسب و کار های ایترنتی بازار طراحی سایت رونق بسیاری یافت. یکی از کاربردی ترین دوره در حوزه فناوری اطلاعات است که خلاقیت و دانش را بر عهده دارد. این دوره به ما کمک می کند تا برای جذب کاربران و دیده شدن ایده ها در این زمینه طراحی داشته باشیم.طراحی صفحات وب ایجاد صفحات وب سایت می باشد که طراحی گرافیک وب،تولید محتوا و بهینه سازی موتور جست و جو را شامل می شود.در سال 1991 جان برنز-لی وب سایت خود را با ایجاد چند پاراگراف و لینک دهی به آن طراحی کرد که بعد ها به توسعه آن پرداخت.

وب چیست

مخترع وب Tim Berners-Lee ، است. وی با کمک تکنولوژی های اینترنت World Wide Web، به معنی تار جهان گستر را به وجود آورد که امروزه آن را به اختصارWWW می خوانیم. بدین صورت کاربران  می توانند به صورت رایگان به اطلاعات وب سایت ها دسترسی داشته باشند.

برای طراحی وب سایت نیازمند مهم ترین ابزار برنامه نویسی هستید بنابراین انتخاب یک ابزار درست به یادگیری بهتر شما کمک می کند.

معرفی برخی ویرایشگرهای طراحی وب

·         Microsoft Visual Studio

·         PhpStorm

·         Adobe Dreamweaver

در طراحی وب سایت های استتیک از زبان نشانه گذاری HTML Hyper Text Markup Language) )، به معنی زبان نشانه گذاری فوق متن و  (Cascading Style Sheets) CSSبرای صفحه آرایی وطرح بندی عناصر آن استفاده می شود.همان طور که طراحی سایت از اهمیت زیادی برخوردار است،بهینه سازی سایتی که توسط طراح نیز صورت می گیرد نیاز به توجه می باشد.بهینه سازی سایت تولید محتوا از جمله روش هایی است که برای بهینه سازی سایت استفاده می شود.برای دستیابی به تولید محتوا بهینه سایت از سئو ( Search Engine Optimization) seo، به معنی بهینه سازی موتور جست وجو استفاده می شود.

طراح وب

طراح وب به طراحی و برنامه نویسی انواع وب سایت های فروشگاهی، آموزشی، دانشگاه و... می پردازد.از جمله مهارت های آن تسلط بر روی html و css ،آشنایی زبان برنامه نویسی مانند جاوااسکریپت(JavaScript) وسایر زبان های برنامه نویسی همچون ASP،PHP و... می باشد. مدت زمان یادگیری طراحی وب به میزان تلاش کاربر بستگی دارد اما به طور کلی  حداقل سه ماه برای یادگیری آن زمان نیاز است اگر چه در دیدگاه اول کمی طولانی به نظر برسد اما با داشتن انگیزه می توان آن را ادامه داد و شما لازم است با نقشه راه آن آشنا شوید.

پیش نیاز های دوره طراحی وب

سایت ها به بخش فرانت اند فرانت‌اند (Front end) و بک‌اند (Back end) تقسیم می شوند، که بخشی که در صفحه نمایشگر قابل مشاهده است فرانت اند و پردازش سمت سرور آن بر عهده بک اند می باشد.

اگر با اصطلاح فریم ورک آشنا باشید می دانید که در طراحی یک پروژه نرم افزاری موثر خواهد بود.از معروف ترین این فریم ورک ها علاوه بر html وcss، به بوت استرپ BootStrap)) نیز می توان اشاره کرد.

با استفاده از فریم ورم سرعت کد نویسی خود را افزایش داده و به طور حرفه ای در چند سایت صفحات وب را ایجاد کنید.

از مهم ترین تکنیک های طراحی سایت ایجاد صفحات وب با قابلیت واکنشگر است.چرا که اینگونه سایت ها طوری طراحی شده اند که به راحتی امکان مشاهده در نمایشگر های مختلف از جمله لپتاپ، تبلت و موبایل را دارند.

 موقعیت شغلی

فراگیران طراحی وب می توانند در سازمان های دولتی و شرکت های خصوصی در این حوزه اقدام به فعالیت نمایند. میزان درآمد طراحی وب بر اساس نتایج تحقیقات متنوع می باشد، آنچه در این میان از اهمیت زیادی برخوردار است مهارت و توانایی طراح وب و نیز برخورداری از مهارت عمومی بالا شامل شخصیت و استقلال فردی، فن بیان و ارتباط با دیگران می باشد.بدون شک با داشتن این ویژگی ها به جایگاه بالایی خواهید رسید.

سامانه آموزشی ابر آروند مسئول برگزاری این دوره می باشد،علاقه مندان به شرکت در دوره می توانند به وب سایت آروند مراجعه نمایند.

https://arvandlms.com

لطفا قبل از شرکت در دوره موارد زیر را بررسی کنید
  • ,آموزگاری(101),دبیری(102),هنرآموزی(103),مشاور تحصیلی(949),کارکنان غیر انتفاعی(9100),حق التدریس بگیر(9200),مربی امورتربیتی مقطع ابتدایی(104),مربی امورتربیتی مقطع راهنمائی ومتوسطه(105),مربی امورتربیتی(107),مدیریت واحد آموزشی(120),كارشناس برنامه ریزی امورتربیتی(131),كارشناس امور آموزشی(194),مسئول خدمات مالی(220),كارشناس اموراداری(201), (0),مراقب بهداشت(950),مربی بهداشت مدارس(آ و ف)(951)
تاریخچه طراحی صفحات وب

7 دقیقه


اصول طراحی صفحات وب

6 دقیقه


محدودیت و مزیت های صفحات وب

5 دقیقه


ابزارهای استاندارد طراحی صفحات وب

4 دقیقه


دستورات html

30 دقیقه


طراحی ظاهر صفحات با استفاده از css

14 دقیقه


نصب نرم افزار

8 دقیقه


ویدیو دستورات html - بخش اول

59 دقیقه


ویدیو دستورات html - بخش دوم

59 دقیقه


ویدیو طراحی ظاهر صفحات با استفاده از css بخش اول

26 دقیقه


ویدیو طراحی ظاهر صفحات با استفاده از css بخش دوم

20 دقیقه


طراحی یک صفحه با css و html

24 دقیقه


آموزش خرید دامنه ir

8 دقیقه


پروژه ساخت فرم

پروژه (انجام یک تمرین کافی است)

خرید هاست و انتشار سایت

8 دقیقه


میان ترم

پایان ترم

پیام های دوره
اطلاعیه مهم
فیلم آموزشی و نحوه برگزاری دوره های آموزشی را از اول خرداد را در لینک زیر مشاهده کنید
نمایش
سوالات متداول
به زودی این بخش فعال می شود
نظرات
برای ثبت نظر وارد شوید /ورود

نسخه جدید نرم افزار اندروید آروند

با نصب اپلیکیشن آروند هدیه ۳ تا ۲۰ هزار تومانی دریافت کنید

  • نصب آسان
  • ابزار قدرتمند